מדחס אוויר ללא מיכל

כל המידע על מדחס אוויר ללא מיכל

אתם צריכים מדחס אוויר, אבל מוגבלים במקום, או שאתם מחפשים מדחס אוויר נייד כדי להעביר אותו בקלות ממקום למקום בלי להזדקק לטכנאי שיבצע עבורכם את ההעברה?

אם אתם עוסקים בעבודות מדוייקות ולא אגרסיביות כמו בתחום האומנות, בתחום רפואה דנטלית, ובתחום הרכב, ואתם צריכים אספקת אוויר דחוס באופן עקבי, יש מצב שמה שאתם צריכים זה מדחס אוויר ללא מיכל. קומפרסור ללא מיכל עונה על כמה יתרונות בולטים כמו ניידות גבוהה, שטח קטן שהוא תופס, וקלות איחסון, ובכך מאפשר לכם להנות מעבודה עם מדחס אוויר, בלי להסתבך עם המסורבלות של מדחס אוויר עם מיכל.

במאמר זה נסקור מה זה מדחס אוויר בלי מיכל, איך הוא עובד, למה הוא עדיף על פני קומפרסור רגיל, ומה ההבדל בין מדחס אוויר חסר מיכל לבין מדחס אוויר רגיל.

 

מה זה מדחס אוויר ללא מיכל?

מדחס אוויר ללא מיכל, הוא סוג של מדחס אוויר בלי מיכל אגירה. מדחסי אוויר רגילים מורכבים ממדחס פלוס מיכל אגירה. המדחס דוחס אוויר ומעביר אותו למיכל האגירה, ועוצר מפעולה כשהמיכל מלא. כשמפעילים מכשיר המבוסס על אוויר דחוס, האוויר משתחרר מהמיכל למכשיר. בקומפרסור בלי מיכל, המדחס עובד כל הזמן, והאוויר הדחוס עובר ישר למכשירים אותם הוא מפעיל, כל זה תוך כדי המשך פעולת הדחיסה.

מדחס אוויר בלי מיכל הופך להיות פופולרי יותר ויותר בזכות כמה יתרונות משמעותיים מאוד, עליהם נפרט בהמשך המאמר.

 

איך הוא עובד?

מדחס אוויר ללא מיכל נועד לעבוד ברצינות, כך שהוא לא צריך להתניע שוב ושוב כמו בשימוש במדחס אוויר רגיל עם מיכל. כשמדחס האוויר מופעל, המנוע מסובב פיר,  המניע בוכנה של דחיסת אוויר, בדומה למדחס האוויר הרגיל. הבוכנה דוחסת את האוויר לתא קטן שהוא אינו מיכל אגירה, אלא תא קטן המיועד רק לצורך דחיסת האוויר, לאחר מכן האוויר עובר דחוס דרך צינור ייעודי אל המשתמש, לצורך הפעלת הכלי או ציוד אחר.

מדחס אוויר כזה, מספק זרימת אוויר דחוס אחידה ועקבית לכל אורך העבודה, ובכך מאפשרת עבודה רציפה ויעילה.

 

מדחס אוויר ללא מיכל

 

למה עדיף מדחס אוויר ללא מיכל?

ישנם כמה יתרונות לשימוש בקומפרסור ללא מיכל ביחס למדחס אוויר עם מיכל אגירה:

  • לחץ אוויר עקבי – מדחס אוויר חסר מיכל מייצר לחץ אוויר קבוע יותר מאשר מדחס אוויר מסורתי, כשיש מיכל אגירה, לחץ האוויר יורד בזמן השימוש באוויר הדחוס. אם אין מיכל אגירה- אין ירידה בלחץ האוויר. כך המדחס מספק אספקה קבועה בלי צורך להפעיל שוב ושוב את המדחס ולעצור אותו.
  • פחות רעש – כשהאוויר נדחס לטנק האגירה, הוא מייצר רעש בדחיסה ובהשתחררות שלו. לכן מדחס אוויר ללא מיכל אגירה הוא מדחס אוויר שקט יותר, עובד בצורה חלקה יותר, ומספק סביבת עבודה נעימה ושקטה יותר. לכן הוא מתאים לתעשיות הדורשות שקט, כמו אצל רופא שיניים או חדר ניתוח.
  • נייד יותר – קומפרסור בלי מיכל הוא קטן יותר ונייד יותר ממדחס אוויר רגיל, מכיוון שאין לו מיכל אגירה. קל להעביר אותו ממקום למקום וקל לאחסן אותו במידה ואין בו שימוש. לכן הוא מתאים לעבודות בניין קצרות בהן צריך להעביר כל זמן קצר את המיכשור מאתר עבודה אחד לשני, או במקרים בהם צריך לאחסן את המדחס בין שימוש לשימוש. מה גם, שקל להתחיל לעבוד איתו מיד, בלי צורך לחכות לעליית הלחץ בטנק האגירה.

לסיכום, יש מעלות רבות דווקא למתקן של מדחס אוויר ללא מיכל ביחס למדחס אוויר רגיל, כך שאם אין סיבה ספציפית להעדיף מדחס אוויר בעל מיכל אגירה, קומפרסור ללא מיכל יכול להוות מענה מושלם.

 

מה ההבדל בין מדחס אוויר ללא מיכל למדחס אוויר רגיל?

ההבדל העיקרי בין שני סוגי המדחסים, הוא בפשטות שלמערכת מדחס אוויר חסר מיכל- אין מיכל אגירה. המשמעות של הדבר היא שמדחס האוויר פועל כל הזמן, בלי הפסקות, והאוויר הדחוס עובר ישירות למכשירים המופעלים תוך כדי הדחיסה.

יש לכך כמה השלכות, מכיוון שקומפרסור בלי מיכל הוא פחות אגרסיבי מאשר מדחס בורגי עם מיכל אגירה, ולכן מיועד למטרות ספציפיות, לכן לתעשיות כבדות ואינטנסיביות הוא פחות מתאים מסיבות שונות:

  • לחץ אוויר – בגלל צורת העבודה שאינה כוללת מיכל אגירה, לחץ האוויר במדחס אוויר בלי מיכל הוא נמוך מאשר במדחס האוויר הרגיל. תעשיות כבדות, בתי חרושת ועוד, צריכים על פי רוב את המדחס המסורתי כדי לתפעל מיכשור כבד ומסיבי בצורה מיטבית.
  • קצב זרימת האוויר – גם קצב זרימת האוויר נמוך במידה מסויימת אצל קומפרסור בלי מיכל, כך שאם מדובר בתעשיה כבדה ואגרסיבית, נדרש לה מדחס אוויר דחוס תעשייתי רגיל.

 

מדחס אוויר ללא מיכל קונים ב- PAT טכנולוגיות לתעשייה בע"מ

חברת PAT נוסדה לפני למעלה מ-20 שנה, ומספקת פתרונות אוויר דחוס לתעשייה ולשוק המוסדי. פעילות החברה שלנו מתפרסת בכל ישראל, וברחבי אפריקה.

מטרתנו לספק פתרונות חסכוניים ויעילים בעזרת כלים וטכנולוגיות חדשניות, בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות שלנו, תוך חסכון בחשמל, הגדלת יעילות אנרגטית, וייצור של החזר להשקעה שלכם בזמן הקצר ביותר.

אנו עובדים עם מפעלים, בתי חרושת, תעשייה רפואית, תעשייה בטחונית ועוד רבים, ומספקים להם מדחסים וציוד משלים, שירות תיקונים ושיפוצים לתחזוקה מונעת ולמניעת שבר, במקביל לפתרונות זמינים בהתאמה אישית כל אחד לדרישותיו וצרכיו.

הצטרפו גם אתם לאלפי הלקוחות שלנו, המובילים במשק הישראלי כל אחד בתחומו. אנו נתאים לכם מערכת מותאמת אישית על מנת למקסם את הפרודוקטיביות שלכם, ואת החסכון הכספי והאנרגטי שלכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עכשיו, ולהנות מכל המעלות של המערכות שלנו!

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מדחס אוויר ללא מיכל
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »