מערכת אוויר דחוס

אנחנו מבינים אתכם, ויודעים מה אתם חושבים. לפעמים אתם מסתכלים על המוצרים בבית או במשרד ולא באמת מבינים איך הם מקבלים את האנרגיות, את הכוחות ומאיפה יש להם כל כך הרבה הספק. הסיבה לכך היא כי אתם לא עוסקים בתחום, וזה בסדר, אתם גם לא צריכים. כן חשוב רק שתהיה לכם הבנה בסיסית לצורך חיפוש אחר המוצר המושלם שמתאים לכם. 

חיפוש אחר מערכת אוויר דחוס יכולה להתבצע בכמה וכמה פרמטרים, אך היא מחייבת הבנה בסיסית לגבי סוג המרכיב והיתרונות הרבים שיש בו. כשאתם רוכשים מרכיב זה, יש להתאים אותו אישית לתהליך לשמו אתם מבקשים להרכיבו. ולבצע התאמה אישית למותג, הארגון או המוסד בו אתם מתקינים אותו. 

מערכת אוויר דחוס – מהי?

כשאתם רוכשים מדחס אוויר תעשייתי כחלק מתוך מערכת אוויר דחוס אתם למעשה רוכשים רכיש שהוא מנוע חשמלי המספק כוח למדחס אוויר. מרכיב זה מאפשר למנוע לבצע ביצועי קומרסור איכותיים שגורמים לתהליכים תעשייתיים להיות מהירים רציפים ושוטפים יותר. 

לכל מדחס תעשייתי יש מיכל מלאי. האוויר נדחס על ידי מדחס אוויר שנאגר באותו מיכל מלאי וכך לא צריך למעשה להפעיל את מדחס האוויר בכל פעם שאתם מעוניינים בביצוע משימות קטנות אלו ואחרות. כאשר הלחץ במיכל מגיע למדד שקובעים מראש, המדחס מפסיק את עבודתו. 

מיכל מלאי גדול מהרגיל מאפשר עבודה רציפה, חלקה ולאורך זמן בכל משימה החל מהקטנות ביותר ועד לגדולות ביותר. כעת כאשר אתם כבר יודעים מהי אותה מערכת אוויר דחוס חשוב לבחור את המתאימה לכם. 

 

כך תדעו מה מתאים לכם

אותה פעולה של מערכת אוויר דחוס או של אותו מדחס בורגי אוויר דחוס נטול שמן שבחרתם לרכוש היא הפעולה הכי חשובה לתהליך התעשייתי ויש לתת עליה את הדגש והחשיבות הרלוונטיים. 

בגלל שמייבש האוויר למעשה מייצב את לחץ האוויר בשל אגירת אספקת עודף בזמנים קצרים, הוא בעצם הכלי הכי חסכוני ובעל בלאי נמוך. אותו מוצר מעודד את הפרדת הנוזלים מהאוויר, מנקה אותו ממזהמים, עובד ללא הפסקה ואף בעל תפוקת עבודה שקטה, מצוינת אמינה ובטוחה. 

כבר מהרגע שנבין את המשמעות של אותם פרמטרים ויתרונות של מערכת אוויר דחוס נוכל לבחור את המערכת והמדחסים המתאימים לנו, אך חשוב שלא נעשה זאת לבד, אלא באמצעות אנשי המקצוע הטובים בתחום. 

הדבר החשוב ביותר הוא לתת את הדגש על ספיקת אוויר של קומפרסור שחייבת להיות גבוהה בעשרים וחמישה אחוזים. עד חמישים אחוזים מהספיקה נדרשת על ידי כלי העבודה אותם אנחנו מפעילים. 

אם אנחנו מפעילים מספר כלים במקביל יש לשים לב לכך שחשוב לחבר את הצרכים של כל הכלים וכך הלחץ של מערכת האוויר יהיה גבוה מספיק על מנת לעמוד בכל הדרישות הרלוונטיות. 

חשוב לקחת בחשבון שאותה המערכת היא מכשיר מכני ובעלת עומסים רבים. ישנם בה חלקים שעלולים להישבר ולהישחק ועל כן רכישה של המערכת חייבת לשמש להרבה שנים. חשוב לרכוש קומפרסור איכותי, ומאנשי מקצוע טובים ובעלי מוניטין מקצועי וברמה גבוהה. כך תוכלו לשמור על המערכת כראוי. 

מערכת אוויר דחוס

איך נדע שרכשנו מאנשי המקצוע הטובים ביותר?

כמו כל מוצר שאנחנו רוכשים, או כל שירות כדאי ואף מומלץ לבצע סקר שוק נרחב ומעמיק. לקבל המלצות, חוות דעת, ביקורות. לבדוק את רמת השירות, האדיבות והסבלנות וזאת לצד מקצועיות ברמה גבוהה שחייבת להיות כזאת. 

שוחחו עם לקוחות קודמים ולקורות מהיום ובדקו האם אנשי המקצוע מבינים את צרכי הלקוחות. האם יש התאמה אישית בין המוצר, לבין צרכי הלקוח. האם הליווי המקצועי באמת מתחיל מהרגע הראשון ועד להתקנת המוצר, ותמיכה לאחר מכן גם במקרים של תקלות ועוד. אחרי הכל אתם לא רק רוכשים מוצר, אתם רוכשים רכיב שהולך להיות החבר הכי טוב שלכם לשנים ארוכות וטובות. לשם כך, עליכם לדעת לתחזק, לתפעל, לקבל הדרכות וכמובן את הליווי הטוב ביותר. 

חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את הליווי, ההדרכה, המקצועיות. כמו גם את האדיבות והסבלנות ולגרום לכם פשוט להרגיש בבית מהרגע הראשון. 

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים לתעשייה. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת, או כחלק מאחזקת שבר. 

 

מערכת אוויר דחוס – שאלות ותשובות

האם מערכות אלו הן תעשייתיות בלבד?

לא. מערכת אוויר דחוס או כל מדחס מכל סוג שהוא הוא לא מתאים אך ורק לעולם התעשייה, אם כי גם לעולם הביתי. מקרר, מכונת כביסה, מייבש ועוד. לכל אלו יש מערכת אוויר דחוס המאפשרת להם עבודה אפקטיבית. 

האם יש אחריות על המוצר?

מוצר בסדר גודל כזה חייב שתהיה לו אחריות, מה גם שמוצרים בסדר גודל קטן יותר מחייבים באחריות. בדקו מול אנשי המקצוע מה האחריות כוללת, איך מפעילים אותה ובכלל מי מטפל בתקלות ומול מי להיות בקשר.