מדחס אוויר דחוס תעשייתי

מאז ומעולם התעשייה משתמשת במוצרים איכותיים על מנת לייעל תהליכים כאשר ביניהם בראש הרשימה קיים מוצר מאד מבוקש, אך מי שלא מכיר אותו לא באמת מבין עד כמה יש בו יתרונות.

מדחס אוויר דחוס תעשייתי הוא מוצר בעל ביקוש גבוה במגוון של תעשיות החל מתעשיית המזון, התעשייה הרפואית, תעשייה בטחונית וגם מתקני איכות הסביבה וכלי רכב כבדים לעבוד. הוא מוצר מאד מגוון ושי לו לא מעט סוגים ודגמים. על מנת שבאמת תוכלו להגיע אל התוצאות הטובות ביותר רצוי שגם תדעו לבחור אותו כראוי.

 

מדחס אוויר דחוס תעשייתי – הוא חשוב לכם

ישנם כל כך הרבה מוצרים בעולם התעשייה אבל אף אחד מהם באמת לא מגיעים לרמת האיכות של מדחס אוויר דחוס תעשייתי שמביא לתוצאות איכותיות וברמה גבוהה.

מדובר על מוצר שהוא חלק בלתי נפרד מתוך מערכת אוויר דחוס ובשימוש עבור מפתח אוויר, מקדחות, אקדחי סיכות, אקדחי ניקוי ועוד הליכים בהם בית העסק חייב כמות אוויר דחוס באופן רציף ואיכותי.

חיפוש אחר מדחס אוויר דחוס תעשייתי איכותי חייב להתבצע תוך התאמה אישית של סוג המדחס אל התעשייה שבה אתם עוסקים. בין אם אתם מוסך, מפעל לציוד רפואי, מפעל לציוד אלקטרוני או תעשיית האופטיקה. לכל תהליך שבו אתם חייבים אוויר יבש או מסנן המצריך אספה של אוויר דחוס אתם חייבים את המוצר הטוב ביותר. 

מוצר איכותי כמו מדחס אוויר תעשייתי ישמש אתכם בנקודות הטיפול השונות ועל כן בחנו היטב את הפרמטרים של הדגם שאתם רוכשים. זה בדיוק הרגע שעליכם לבדוק האם החברה שאתם רוכשים ממנה היא מקצועית מספיק ויכולה להעניק לכם את מלוא תשומת הלב החל ממענה לשאלות, ועד לטיפול בתקלות ובעיות.

כשאתם רוכשים מוצרים אלו אתם לא רוכשים רק מוצר אלא גם שירות ועל כן לא מספיק שהמוצר יהיה איכותי, אלא גם החברה ממנה אתם רוכשים את המוצר. חשוב לבחור את החברה באמצעות כמה וכמה פרמטרים שיביאו לעסקה מושלמת ולשילוב נהדר של מוצר ואנשי מקצוע.

מדחס אוויר דחוס תעשייתי
מדחס אוויר דחוס תעשייתי

כך תבחרו נכון את החברה שתלווה אתכם מהרגע הראשון

זה לא באמת חשוב אם אתם רוכשים מכשיר חשמלי, מוצר נוי הביתה או שוכרים את שירותיו של טכנאי זה או אחר.

כאשר אתם מחפשים שירות או מוצר מן הסתם חשוב לכם לרכוש את המוצרים והשירות הטובים ביותר. על כן יש לבצע סקר שוק נרחב לפני הכל על מחירים ועל טיב השירות או המוצרים.

כאשר אתם מחפשים אפילו מחולל חנקן או כל מוצר אחר בתחום של מדחס אוויר דחוס תעשייתי יש לפעול לפי כמה וכמה צעדים:

  • ביקורות וחוות דעת

דברו רגע עם האנשים שאתם מכירים בתחום, או אנשים בתעשייה שאתם סומכים על דעתם. המלצות מחברים, קולגות או כל מי שאם יודעים שיכולים לסייע לכם יעניקו לכם משקל רב בבחירה. שימו לב גם לביקורת שלילית וגם לחוות דעת חיובית, תוכלו ללמוד מכך גם על אנשי המקצוע וגם על המוצר עצמו.

  • שיחות עם לקוחות עבר והווה

שיחה עם לקוחות תמיד יכולה לתת לכם את האינדיקציה הטובה ביותר. אם אתם משוחחים עם לקוחות עבר נסו להבין מדוע הם כבר לא לקוחות, היכן היו נקודות החולשה של המוצר או אנשי המקצוע. אם אתם משוחחים עם לקוחות הווה נסו להבין היכן היתרונות של המוצר או אנשי המקצוע ובכך לבצע את ההשוואה הרלוונטית.

  • לחיבור יש משמעות

לכימיה ולחיבור ביניכם לבין אנשי המקצוע יש משמעות רבה. ככל שיש ביניכם חיבור וכימיה כל מוצר שתרכשו ותתאימו ברמה האישית יהיה מוצלח מאד. וודאו שאכן אתם מרגישים את החיבור הזה.

  • בדקו את אחריות המוצר

בדיקה של אחריות המוצר בהתאם לחברה ממנה אתם רוכשים הוא צעד מאד חשוב. בדקו את האותיות הקטנות, בדקו מה תוקף האחריות ומהי כוללת וכיצד אפשר לטפל בתקלות, פגמים ובכלל כל פרט שאתם זקוקים מענה לגביו. יש לכך משמעות גבוהה מאד.

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת או כחלק מאחזקה כללית.

מדחס אוויר דחוס תעשייתי

 מדחס אוויר דחוס תעשייתי – שאלות ותשובות

האם כל מדחס אוויר מתאים לנו?

חד משמעית לא. גם כשמדובר על מדחס אוויר דחוס תעשייתי אתם חייבים לבחור את הדגם שמתאים לכם, למותג שלכם ובכלל לסגנון העבודה שלכם. ההתאמה חייבת לבוא גם מבחינת התאמת אנשי המקצוע וגם מבחינת התאמת המוצר. 

איך מתחזקים מדחס אוויר דחוס?

לכל דגם יש את סגנון התחזוק שלו וחשוב לבדוק עם אנשי המקצוע היטב את הנחיות התחזוקה. תחזוק וטיפול נכונים וראויים יעניקו לכם את היכולת להאריך את חיי המוצר לשנים ארוכות וטובות בין אם אלו מחוללי חנקן ובין אם אלו מדחסים תעשייתיים.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מדחס אוויר דחוס תעשייתי
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »