מדחס אוויר שקט – קומפרסור מושתק

הבשורה הטובה לאוזניים שלכם

קומפרסורים הם כלי חיוני בעסקים רבים ובתעשיות השונות. הם חוסכים אנרגיה מתכלה כמו דלק וחשמל, ומייצרים פרודוקטיביות גבוהה בתעשיות רבות. מדחסי האוויר הם מערכות עמידות וחזקות שלא מתקלקלות בקלות, ולכן שווה להתבסס עליהם בייצור ובעבודה.

החסרון הבולט שלהם הוא הרעש. מדחסי אוויר הם מכונה רועשת במיוחד, ולכן הם מפריעים בעבודה במקומות שאמורים להיות שקטים יחסית.

כאן נכנס לתמונה מדחס אוויר שקט, הבנוי בצורה שסופגת את הרעש שנוצר בתהליך העבודה, ומאפשרת עבודה יעילה ושקטה יותר. מהם ההבדלים בין מדחס אוויר שקט לשאינו? כיצד פועל מדחס שקט? איך לבחור את המדחס המתאים לעסק שלכם, וטיפים לתחזוקה נכונה למדחס שקט.

 

מדחס אוויר רגיל או שקט?

מדחס אויר רגיל בנוי משני רוטורים המתברגים זה לכיוון זה ודוחסים את חלקיקי האוויר הזורם בהם עד לרמה המאפשרת שימוש בזרימת האוויר לצרכים שונים. מדחסי אוויר באים לידי שימוש בעבודות בניין, בתעשיות ייצור, ברפואה, במזון ועוד.

במקומות רועשים ממילא, כמו אתרי בניה, אין הרבה משמעות לרעש הנוסף של מדחס בורגי. אמנם זו תוספת רעש משמעותית, אבל הפועלים נדרשים להשתמש במגיני אזניים כדי להגן על שמיעתם מנזקים.

גם חלק מבתי החרושת פועלים תחת רעש עצום של המערכות והמיכשור. גם בבתי חרושת כאלו, ישנה דרישה להשתמש במגיני אזניים כדי להגן על השמיעה.

אך מה קורה למשל בחדר ניתוח, במעבדה או אצל רופא שיניים? במקומות כאלו חשוב לשמור על השקט ככל האפשר, כדי לאפשר לצוות הרפואי והטכני לעשות את עבודתם בריכוז מקסימלי, ולמנוע אסונות הנובעים מכך שאנשי הצוות מתקשים לשמוע אחד את השני, או לא מספיק מרוכזים במלאכתם.

במקומות כאלו חובה לנטרל כמה שיותר רעש במיכשור המקצועי. במקומות כאלו, מדחס אוויר שקט הוא הפתרון המתבקש והבטיחותי. אז איך עושים את זה? מה הפטנט משתיק הקול של מדחסים בורגיים שקטים?

 

איך עובד קומפרסור אוויר שקט?

מדחס אוויר דחוס שקט הוא מדחס ככל המדחסים הרגילים. זוהי מערכת רגילה של מדחס אויר, אך מורכבת עליו מערכת שיכוך קול להפחתת הרעש של המדחס. למשל- מעטפת בידוד רעש סביב כל המתקן, כדי להפחית משמעותית את רמות הרעש הנפלטות ממנו. חומרים ורכיבים לבלימת רעידת המערכת. ויברציה היא גם יוצרת רעש לא קטן, ומניעה שלה מאפשרת הפחתת רעש משמעותית. וכמובן, שימוש במנועים בעלי רעש נמוך יותר.

התוצאה היא מדחס אוויר שקט יחסית, המייצר רעש ברמת דציבלים פחותה משמעותית ממדחס אוויר רגיל, מה שמאפשר לחדרי ניתוח, מעבדות, רופאים ועוד, לעבוד ברמת שקט טובה ובריכוז גבוה.

מדחס אוויר שקט

איך לבחור מדחס אוויר מתאים לעסק שלך

בחירת מדחס מתאים לעסק שלכם, מתקיימת על ידי אנשי מקצוע שמכירים טוב את ההיצע והסוגים של מדחס בורגי אוויר דחוס למכירה, ואת הפתרונות וההתאמות שאפשר לעשות בכל מערכת.

אבל מי שמכיר טוב את השימושים והדרישות בשטח, אלו אתם. לכן חשוב שתכינו רשימה של הצרכים של התעשייה שלכם. ככל שתגיעו יותר מוכנים, תקבלו את המערכת שהכי מותאמת לכם.

כמובן, שתפקידו של איש מקצוע לדעת לשאול את השאלות הנכונות, כדי שתקבלו התאמה מדוייקת לכם גם בלי שאתם מאפיינים מראש את הדרישות שלכם. אבל הכנה מראש תעזור ותקצר את הדרך.

הנתונים שתצטרכו לדעת לפני שאתם קונים מדחס אוויר שקט חדש, הם: גודל חלל העבודה- האם יש לכם חלל עבודה גדול במפעל, כמה חללים קטנים של חדרי ניתוח, מעבדה גדולה, ועוד. מה נפח החלל שלכם? רישמו לעצמכם.

מהו סוג העבודה שבשבילו אתם צריכים מדחס אוויר שקט? לא דומה מרפאת שיניים עם כמה מכשירים עדינים וזרימת אוויר דקה, למיכשור מסיבי של מפעל ייצור, הדורש עוצמת אוויר חזקה ורציפה בכמה מכשירים במקביל.

מדחס אוויר שקט הוא פתרון טוב לעסקים שנדרשת בהם סביבת עבודה שקטה, אבל תהיו חייבים לוודא שזה לא על חשבון מסיביות של המדחס ומנוע חזק מספיק בשביל לענות על צרכי העסק שלכם.

אמינות החברה- חשוב למצוא חברה אמינה וותיקה כדי שלא רק מדחס האוויר יהיה שקט, גם הראש שלכם. כי תדעו שאתם בידיים טובות, האחריות תכובד במקרה הצורך, יש שירות תיקונים ואחזקה אמין וזמין, ושתמיד יש עם מי לדבר על כל ספק או שאלה.

 

טיפים לשמירה נכונה על מדחס אוויר שקט

תחזוקה נכונה היא חיונית על מנת להבטיח יעילות גבוהה בעבודה של מדחס אוויר שקט, וכן- שמירה על פעולה שקטה גם בעתיד.

  1. תחזוקה קבועה למסנן האוויר, והחלפת הרכיבים המתכלים שלו, כדי לוודא שהמדחס פועל ביעילות מירבית ובלי להפגם.
  2. במדחסים מוזרקי שמן יש לשמור על אספקת שמן תקינה לפי צורך.
  3. יש לבדוק באופן תדיר את המדחס ואת המעטפת המבודדת שלו, כדי לאתר סימני בלאי ונזק כמו סדקים או דליפות אוויר.
  4. יש לתקן כל קלקול ופגימה מיד כשאתם מגלים אותם, כך תוודאו שהנזקים לא מחמירים ולא פוגמים בעבודה היעילה של המדחס.

לסיכום, תחזוקה נכונה תשמור על המדחס שלכם תקין ושקט לאורך זמן. תוכלו להעזר בחברה הנותנת שירותי תחזוקה כדי לפנות את הראש שלכם לעשות את העבודה עצמה, ועדיין המערכת תפעל כמו שצריך לאורך זמן.

 

PAT – מדחס אוויר שקט גם לעסק שלך!

אנו בחברת PAT – מספקים מדחסי אוויר במגוון סוגים, לעבודה יעילה של העסק שלכם. אנו מומחים להתאמה מדוייקת של מערכות ופתרונות נוספים, כך שהעסק שלכם יעבוד בצורה הטובה ביותר, וישמור על פרודוקטיביות גבוהה וחסכון באנרגיות כמו חשמל ודלק.

אנו עובדים עם החברות הגדולות במשק הישראלי- בתי חולים, רפאל אמצעי לחימה, שטראוס, טחינה אל ארז ועוד רבות, ושמחים להציע גם לכם להצטרף אל הלקוחות שלנו, המובילים כל אחד בתחומו.

צרו איתנו קשר בהקדם ותקבלו מענה מקצועי ומסודר לכל שאלה וצורך.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מדחס אוויר שקט
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »