מייבש לחות תעשייתי

מייבש לחות תעשייתי- הסוד לעסק מתפקד פרפקט!

לחות ואדי מים הם הרעות החולות בכל מרחב תעשייתי. אם יש לכם מפעל ייצור למזון או תרופות, אתם נזהרים מלחות במוצרים שלכם, מכיוון שהם עלולים להרוס את המוצרים, ועל הדרך גם את השם המקצועי והנחשב שלכם. במקרה של תרופות פגומות, זה כבר עסק מורכב עוד יותר, ואפילו מסוכן.

גם בתעשיית ייצור שאינה מזון, וגם במרחבים רפואיים כמו חדרי ניתוח, מרפאות שיניים ועוד, לחות עלולה להזיק למוצרים, מיכשור עדין, מדחסי אוויר ועוד.

הבעיה היא, שלחות היא בילד- אין באוויר, גם בלי שתכניסו אותה. לכן, הסוד להתמודדות עם לחות הוא מייבש לחות תעשייתי שמסלק אותה ומאפשר לכם לנשום לרווחה.

 

מה זה מייבש לחות תעשייתי?

מייבש לחות תעשייתי עובד בצורה של שאיבת אוויר מחלל החדר או אולם הייצור, וקירורו. הקירור מוריד את נקודת הטל במייבש, כך שהלחות שקיימת באוויר- מתעבה ונאספת במאגר ייעודי, האוויר היבש מחומם ומוחזר לחדר בחזרה.

כדי למנוע היווצרות של נזקים, יש להפעיל את המייבש לאורך כל זמן העבודה, ולעיתים לאורך כל היממה. זאת מכיוון שכל הזמן יש כניסת אוויר מבחוץ, אם בגלל חלונות, אם בגלל כניסה ויציאה של עובדים, ואם בגלל ייצור לחות כתוצר לוואי בתעשייות שונות.

מייבש לחות תעשייתי נועד להתמודד עם נפח גדול של אוויר גם באולמות ייצור גדולים מאוד, וניתן להשתמש בו כדי לשלוט ברמת הלחות בחדר- אם מדובר על חדר ניתוח, רופא שיניים ועוד, או בסביבה התעשייתית- אולמות ייצור ופיתוח של מזון, תרופות ומוצרים אחרים.

מייבשי לחות
מייבשי לחות

איך לבחור מייבש לחות תעשייתי לעסק שלך?

כשאתם בוחרים מייבשי ספיחה תעשייתים לעסק שלכם, חשוב שתקחו בחשבון כמה גורמים עיקריים, אותם תבררו לפני שאתם מחליטים איזה מייבש אוויר תעשייתי אתם צריכים לתעשייה שלכם:

  • נפח עבודה – מה נפח האוויר עליו המייבש יכול להשתלט? יש להתאים את יכולת המכשיר לגודל החלל ולנפח האוויר המיועד לייבוש.
  • רמת הלחות – אינה דומה אילת לחיספין, ולא דומה תל אביב לירושלים. בכל איזור יש ממוצע שונה של אחוזי לחות, וממילא צריך מכשיר בעצימות שונה בכל מקום. בנוסף, כל מכשיר עובד אחרת. ישנם מכשירים המאפשרים שינוי הגדרות ידני ברמות הלחות, וישנם כאלו שמוגדרים מראש בלי אפשרות להתערב.
  • יעילות אנרגטית – מייבש לחות תעשייתי צורך חשמל לעבודתו. לכן חשוב לרכוש מייבש לחות חסכוני בעל דירוג אנרגטי גבוה, כדי לא להגיע למצב של עלויות תפעול גבוהות לחינם.

האם מייבש לחות יכול לעזור עם נזקי מים?

הלחות גורמת לנזקים במוצרי מזון, תרופות, ציוד אלקטרוני רגיש, מיכשור רפואי עדין ועוד. אם בעקבות הלחות התפתח עובש במזון או בתרופות, אין איך לתקן את הנזק באף דרך, אלא לזרוק ולייצר חדש.

גם מיכשור אלקטרוני רגיש, ומיכשור רפואי, אם הם ניזוקו- לעיתים צריך להחליף את החלק הפגוע או את כל המכשיר. הלחות עלולה לגרום לנזקים כספיים ובריאותיים גדולים למערכת התעשייתית, ולצורכים אותה, גם בגלל בעיות בריאות המתפתחות בסביבה לחה ומעופשת, וגם בגלל נזקים שדורשים תיקון מיידי.

מייבש לחות תעשייתי יכול לעזור ביצירת אוויר יבש בחלל התעשייתי, על מנת למנוע צמיחת עובש ולמזער נזקים העלולים לקרות כתוצאה ממים ולחות.

מייבש לחות תעשייתי מייבש את האוויר כל הזמן, כך שגם אם המפעל מייצר לחות ואדי מים כתוצאה מסוג הייצור שלו, האוויר מטופל בזמן אמת ומערכת ייבוש אוויר תעשייתי מספקת אוויר מסונן מלחות. אך אם כבר נוצר נזק למוצרים או למיכשור, אין דרך לתקן אותם.

לכן חשוב להיות חכמים מראש, לקנות מייבש לחות תעשייתי עוד לפני שנוצרים נזקים, ולמנוע נזקים עוד לפני שהם מתחילים להיווצר ולהצטבר.

שיפור האוויר בחלל העבודה

למתקן של מייבש אוויר תעשייתי יש תפקיד חשוב בשיפור האוויר בחלל העבודה. פעמים רבות, חללי עבודה בנויים בצורה שחשופה לשמש וללחות, כך שקשה לעבוד, והתפוקה יורדת. בנוסף, לחות גבוהה מדי, הקיימת באופן טבעי באיזורים מסויימים בארץ, או זו הנוצרת כתופעת לוואי בתחומי ייצור מסויימים, עלולה לפגוע בבריאות העובדים ולייצר מחלות נשימה ועוד.

על מנת לשמור על פרודוקטיביות גבוהה אצל העובדים, חשוב לייבש את חלל העבודה עד לאחוז לחות נעים לשהייה, וכמובן, להקפיד על תשתיות נעימות במקום.

למשל, מבשמי אוויר איכותיים, מטהרי אוויר המיועדים לשימוש בחללי עבודה גדולים, כך שכמות המזהמים באוויר תרד ובריאות העובדים תישמר, צמחיה המוסיפה חמצן ומטהרת את האוויר, מוצרי ניקוי אקולוגיים המאפשרים גם הם לשמור על בריאות העובדים.

והכי חשוב, שמירה על אווירה טובה בין העובדים והמנהלים, יצירת סביבה מאפשרת, משפחתית ואכפתית, תעלה את פרודוקטיביות העובדים מתוך רצון משותף לקדם את המערכת כולה.

PAT – חברת הטכנולוגיות התעשייתיות שלך

אנו בחברת PAT משווקים ומספקים כבר מעל שני עשורים, מדחסי אוויר תעשייתיים, מחוללי חנקן, מייבשי לחות ועוד- לתעשייה והשוק המוסדי. אנו מתפרסים בכל רחבי הארץ ואפילו באפריקה.

אנו מייבאים, משווקים ומספקים מדחסים וציוד נלווה, ובעזרת ניידות השירות שלנו, אנחנו מספקים בכל הארץ שירותי תיקונים ושיפוצים כתחזוקה מונעת או מניעת שבר, יחד עם פתרונות יעילים וחסכוניים בהתאמה אישית לתעשיות השונות. יש לנו מה להציע למפעלים, תעשייה רפואית, תעשייה בטחונית, בתי חרושת ועוד.

בין לקוחותינו נמנות אלפי חברות מובילות במשק הישראלי, כמו: רפאל אמצעי לחימה, חברת החשמל, איטונג, טמבור, קבוצת יד פז פקר, שיש אלוני, שטראוס, בתי חולים ועוד.

אם יש לכם שאלות, היסוסים, לבטים. אם אתם רוצים להתייעץ כדי להקים גם אצלכם מערכת אוויר דחוס ואתם רוצים לאפיין את הצרכים והשימושים שלכם כדי להגיע למיכשור המתאים ביותר, צרו איתנו קשר ואנשי המכירות הסופר מקצועיים שלנו ישמחו לעזור!

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מייבשי לחות
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »