מייבש אוויר תעשייתי

זה די ברור שאתם לא מכירים את המוצר שאנחנו הולכים לספר לכם עליו, או אולי אפילו לא תדעו כמה הוא חשוב. אם אתם לא עוסקים בתחום ברמה המקצועית היומיומית זה הגיוני מאד. יחד עם זאת, בכל זאת כדאי להכיר ולהבין מהו תפקידו של מייבש אוויר תעשייתי על מנת כן לדעת למה הוא כל כך חשבו לתעשייה. למוצר זה יש יתרונות רבים, והוא פונקציונלי במגוון של סיטואציות. ובסופו של דבר, הוא בעיקר הופך את חיינו להרבה יותר קלים, ואיכותיים.

 

למה מייבש אוויר תעשייתי חשוב לכם

לחות היא סכנה. היא סכנה לתעשייה, והיא סכנה באופן כללי. טיפת מים אחת כמו שכולנו כבר יודעים יכולה לחלחל ולגרום לנזקים משמעותיים אפילו בדירות, בתים, בניינים, קירות או כל חומר גלם אחר שאינו אטום למים.

אם טיפת המים מסוכנת אז לחות מסוכנת פי כמה. היא פוגעת בנו באופן משמעותי לא רק במפעלים עצמם אלא גם בתוצרים שלהם ומביאה לכך שיהיו נזקים של ממש גם ברמה הפונקציונלית וגם ברמה הכלכלית.

הרכישות היותר משמעותיות של המפעלים בתחום זה היא רכישה של מייבש ספיחה שמביא לתוצאות מושלמות ואינו מסכן את חיי השוהים במקום.

נזקי לחות ומים יוצרים מפל לחות. מפל לחות גורם בעצם לצריכה מוגברת של אנרגיה ואף לבזבוז אנרגיה ועל מנת שזה לא יקרה האוויר חייב להיות יבש ככל שניתן על מנת שהפעולה התעשייתית תהיה תקינה. מייבש אוויר תעשייתי הוא מוצר איכותי ומותאם בדיוק למטרה זו.

מייבשי אוויר קירור תעשייתים
מייבשי אוויר קירור תעשייתים

מייבש אוויר תעשייתי – איך הוא עובד?

מייבש אוויר תעשייתי הופך את האוויר ליבש, ותוך כך מנקז ממנו את הרטיבות ואת הלחות. הלחות באוויר היא פוגענית באופן משמעותי, ממש כמו זרם מים. אנחנו לא באמת יכולים לראות אותה, אבל אפשר בהחלט להרגיש אותה.

הלחות מורגשת לא רק על ידי גוף, אלא גם על ידי פירות, מוצרים העשויים מעץ וירקות ושאר מוצרים מזון או מוצרי מתכת. מוצרי אלקטרוניקה עלולים להינזק משמעותית בשל הלחות.

כאן תפקידו של מייבש האוויר להביא לתפקוד איכותי של האוויר ושל המכניקה וברמה גבוהה. בדרך זו תמנעו סכנות ונזקים משמעותיים שקשים לתיקון לאחרי כן.

מייבש אוויר תעשייתי שהוא למעשה חלק מתוך מערכת אוויר דחוס פועל בכך שהוא גורם ללחץ אוויר יציב יותר תוך אגירה של אספקת עודף. כמו גם, חוסר ספיקה בטווחים קצרים וברמה גבוהה.

מדובר למעשה במוצר איכותי וחסכוני באנרגיה ובעל בלאי מאד נמוך בשל מחזור דחיסה קבוע. המוצר גם מעודד הפרדת נוזלים מהאוויר ומנקה אותו ממזהמים. כך שהעבודה הרציפה שלו ותפוקת העבודה מאד אפקטיביים. פעולת המוצר היא שקטה, אמינה ובטוחה מאד.

היתרון העיקרי של מייבש אוויר תעשייתי הוא התמודדות מול מזג האוויר הישראלי. בגלל שאנחנו רגילים לחום ברוב השנה והשמש שאיתה אנחנו מתפנקים היא מאד מסוכנת מייבש אוויר דחוס זה יכול להתמודד נהדר עם שינויי מזג האוויר במדינה הקטנה והחמימה שלנו.

כאשר אתם בוחרים את המוצר, אתם לא בוחרים רק במוצר אלא גם באנשי המקצוע שמוכרים לכם אותו וכאן חשוב לבצע את הבחירה המתאימה והנכונה.

 

כך תדעו לבחור את האנשים המתאימים לליווי ברכישת המוצר

בחירה במוצרים הנכונים זה לא מספיק, כדאי לבחור גם באנשי המקצוע הנכונים על מנת שבאמת תבחרו מוצר שמתאים לכם ברמה האישית מבחינת כל פרמטר ופרמטר.

חברה מקצועית תוכלו למצוא באמצעות המלצות, חוות דעת ואף ביקורות. בחירה נכונה באמצעות ביקורות והמלצות תוביל לאנשים המתאימים, ויש לקחת בחשבון כל ביקורת וביקורת, אך לוודא גם שאלו אותנטיות.

יחד עם זאת, אם אין בנמצא אנשים שאתם סומכים עליהם מבחינת חוות דעתם, ישנן כיום גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לקבל ביקורות וחוות דעת וישנן אף אלו המוודאות את האותנטיות שלהן.

חשוב שתשוחחו עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה ותקבלו אינדיקציה מל אה על השירות, הסבלנות, המקצועיות וכמובן טיב המוצר והאחריות עליו.

חברת פי.איי.טי. בע"מ נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת או כחלק מאחזקה כללית.

 

מייבש אוויר תעשייתי – שאלות ותשובות

האם המוצרים חיים לזמן ארוך?

כשמדובר על מדחסים לתעשייה בכלל ועל מייבש אוויר תעשייתי בפרט חשוב לוודא באמת את טווח חיי המוצר. היות וישנם לא מעט דגמים חשוב כן לבדוק האם הדגם שלכם בעל חיי מדף ארוכים, וכיצד עליכם לתחזק אותו על מנת שיהיה איכותי ככל שניתן, ולשנים ארוכות ככל שניתן.

מהו סוג האחריות על המוצר?

סוג האחריות משתנה מחברה לחברה, וממוצר למוצר. ממש כמו שאתם מבררים על רכישה של מדחס בורגי מחיר שונה ומצב שונה ממוצר למוצר, גם האחריות משתנה מחברה לחברה, ומדגם לדגם. בדקו היטב מול אנשי המקצוע לגבי המוצר שאתם מעוניינים בו וכמובן בהתאמה מלאה לצרכי המקום בו אתם מתקינים אותו.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מייבש אוויר תעשייתי
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »