מדחסים בורגיים נטולי שמן

100% נטול שמן, חסכוניים במיוחד

Class Zero  | Iso 8573.1

Oil-Free-Rotary-Screw-Compressor-D22H

Water injected

DH-series

Oil-Free-Rotary-Screw-Compressors-D132RS

Two Stage

D-series

Oil-Free-Screw-Compressor-Ultima-U110

Ultima

™Ultima

scroll-oilfree-air-compressor-R-Series-1

Piston

R-series

Scroll-oilfree-air-compressor-duplex-open

Scroll

S-series

טוהר האוויר הוא קריטי עבור יישומים רבים שבהם אפילו טיפת השמן הקטנה ביותר או מזהמים שמצטברים כתוצאה מהשימוש בשמן, עלולים לגרום לליקויים במוצר או נזק לציוד הייצור, בכללותם אפליקציות רפואיות, שמחייבות שימוש באוויר רפואי נקי לחלוטין ממזהמים. תעשיות שונות פיתחו תקני איכות מחמירים כדי להבטיח בטיחות הן של תהליכי ייצור והן של לקוחות קצה.

מדחסים בורגיים נטולי שמן יכולים להיות הפתרון המושלם עבור יישומי האוויר הדחוס שבהם עמידה בתקני טוהר האוויר הגבוהים ביותר היא המפתח.  באמצעותם  ניתן להשיג אספקת אוויר 100% נטולת שמן עם שימוש במספר טכנולוגיות שונות של מדחס ללא שמן כגון מדחסי Scroll, בורג מוזרק מים או בורג יבש דו-שלבי, בהתאם לדרישות שלך.

חברת PAT הנה המשווקת הבלעדית של מדחסים מבית המותג הגרמני CompAir, המוביל בזירה הבינלאומית ונחשב למותג אמין, איכותי ויציב. מדחסי האוויר הללו עומדים בתקן ISO Class Zero, וכן בתקן Pharmacopoeia, ולכן מבטיחים לכם בטיחות מרבית ושקט נפשי.

אילו תעשיות זקוקות למדחסים בורגיים נטולי שמן?

  • מזון ומשקאות

כשזה מגיע לבטיחות מזון, בריאות ובטיחות הם הדבר החשוב מכל. ישנם תהליכים קפדניים שנועדו להבטיח שהמזון שמייצרים בטוח, בריא וטעים. אולם, אוויר מזוהם עלול לגרום לקלקול המוצר, דבר המהווה סיכון בריאותי לצרכן ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך למותג החברה.

מדחסים נטולי שמן יעילים ומבטיחים שימוש בטוח לצורך טיפול במוצרים, אריזה, מילוי מזון, סכיני אוויר לחיתוך או לקילוף מוצרי מזון ולמוצרי אריזת ואקום, כמו גם שימושים רבים אחרים במגזר מגוון זה.

  • תרופות

בתעשיית התרופות חשוב במיוחד להקפיד על איכות ובטיחות. כל מוצר שמגיע לשוק חייב לעבור בדיקה קפדנית כדי להבטיח שהוא בטוח לצריכה, ועם קהלים נרחבים ביותר שמסתמכים על מוצרים מתעשיית התרופות, אוויר נקי הוא קריטי לתעשייה זו.

עסקים בתחום זה מסתמכים על אוויר דחוס נקי למגוון שימושים, לרבות תסיסה בייצור אנטיביוטיקה, אוורור לתהליכי חמצון, ייצור ואריזה של טבליות ובקבוקי תרופות.

  • כימיקלים

גזים כימיים רעילים ולא יציבים יהיו לרוב חלק מייצור התהליך בתעשייה הכימית. בתהליכים מסוכנים מדחסים נטולי שמן יעזרו למנוע את הסיכון לפיצוצים ושיבוש תהליכים. פרט לכך, הם גם יגדילו את טוהר המוצר, וכתוצאה מכך יבטיחו תהליכים טובים יותר, פחות פסולת ובטיחות מוגברת עבור אלה המסתמכים על המוצרים.

שימושים אופייניים של אוויר דחוס בתעשייה הכימית כוללים שסתומי בקרה וצילינדרים, טיפול בחומרים וכן מיסוך אוויר וייבוש מוצרים.

  • נפט וגז

שמירה על אוויר נקי הנה חיונית בתהליכי ייצור המערבים נפט וגזים שונים. השימושים הפופולריים בתעשייה זו כוללים ייצור חנקן, הסרת גופרית, זירוז וחימום תהליכים, ועוד.

  • רכב

רכבים באיכות גבוהה מסתמכים על אוויר דחוס באיכות גבוהה. אוויר לא טהור עלול לגרום נזק לגימור המוצר, ואף עשוי לדרוש עבודות תיקון יקרות. בין אם משתמשים באוויר דחוס לניפוח צמיגים או לשימושים מורכבים יותר, כגון רובוטים המופעלים באמצעות אוויר דחוס, אוויר טהור מספק את התוצאות הטובות ביותר. שימושים אופייניים בתעשייה זו כוללים גימור מוצר בעזרת ספריי צבע, כלים פנאומטיים, חיתוך פלזמה וריתוך וכן ניקוי.

  • חשמל

מערכות בקרה שפועלות בצורה חלקה חייבות סביבה סטרילית. יתר על כן, כאשר מדובר בציוד אלקטרוני יקר, אין מקום לטעויות או לסיכונים מיותרים. אוויר דחוס משמש לעתים קרובות באלקטרוניקה להפעלת שסתומים וכלים בתוך מערכות בקרה, וכן להזזה והצבה של רכיבים חשמליים. שימושים נפוצים נוספים כוללים ניקוי לוחות PCB וייצור ציוד חשמלי.

  • רפואה

בין אם מדובר במרפאות, בתי חולים או במפעלי תרופות, אוויר דחוס נקי הינו חיוני לשמירה על סביבה סטרילית, בטיחות המטופלים ופעילות תקינה של המכשירים השונים. מדחסים שקטים, נטולי שמן נדרשים למגוון מאוד רחב של יישומים רפואיים, הדורשים אוויר יבש ואיכותי, וביניהם הנשמה, ייבוש כלים ומכשירים רפואיים, הפעלת תאי לחץ, הנעת מכשירים פנאומטיים ועוד.

היתרונות של מדחסים בורגיים נטולי שמן

  1. מדחסים בורגיים נטולי שמן אינם מזהמים את האוויר – כאמור לעיל, תעשיות מסוימות דורשות אוויר נקי לחלוטין וזו הסיבה שנבחרים מדחסים ללא שמן. תעשיות המזון והמשקאות, האלקטרוניקה והרפואה אינן סובלות זיהום אוויר בנוגע למוצריהן. למרות שניתן להשתמש במסננים עם מדחסי אוויר משומנים בשמן, רבים בדרך כלל בוחרים במערכת ללא שמן בכדי להימנע מסיכונים מיותרים וליהנות מכל היתרונות של מדחסים ללא שמן
  2. מדחסים בורגיים נטולי שמן ידידותיים יותר לסביבה – מדחסים בורגיים ללא שמן תואמים יותר לתקנות סביבתיות בינלאומיות ביחס למערכות משומנות, מה שהופך את הבחירה של מדחס נטול שמן למודעת לסביבה.
  3. מדחסים ללא שמן מבטיחים איכות אוויר גבוהה יותר – אוויר עם אישור  ISO Class 0 מבטיח שקט נפשי בשל איכות האוויר הגבוהה ועמידה בתקן המחמיר ביותר שקיים בתחום זה.
  4. פחות זיהום ורעש – בשל הכמות המוגבלת של חלקים נעים, מדחסי אוויר נטולי שמן מייצרים פחות זיהום רעש ופחות רעידות.

בחברת PAT צוות מקצועי ומנוסה, שזמין לכל שאלה או התלבטות. זקוקים להכוונה בבחירת המדחס המתאים ליישומים הנדרשים? בחברתנו תוכלו לקבל ייעוץ ושירותים משלימים. אצלנו מלווים את הלקוח לכל אורך תהליך הרכישה של המדחס ואחריו. ייעוץ, התקנה, תחזוקה ותיקונים, הכל תחת קורת גג אחת.

אנחנו כאן בשבילכם: 09-7409913.