מדחס בורגי – כל מה שחשוב לדעת עליו

גם אם אתם לא יודעים מהו מדחס בורגי אבל כן מתעניינים ברכישתו הסירו דאגה מליבכם. לא כולם חייבים לדעת מהו, יחד עם זאת כן חשוב לדעת שכאשר אתם מחפשים מדחס בורגי מחיר הוא בהחלט פרמטר חשוב שיש לשים לב אליו.

מדובר ברכיב שמתאים למגוון של תהליכים תעשייתים וחשוב לבחור את הרכיב המתאים לכם ברמה האישית. ביצוע של בחירה על בסיס התאמה אישית מאפשר לכם תהליך פונקציונלי איכותי ויעל בכל רמה אפשרית, גם באישית וגם בתעשייתית.

 

מהו מדחס אוויר בורגי?

אף אחד מכם לא חייב להיות עכשיו מומחה ליצירה, הרכבה או התקנת מדחס בורגי על מנת שתצטרכו להבין עד כמה חשוב המוצר המופלא הזה לתעשייה וגם לחיי היומיום והשגרה.

אם אנשי תעשייה אתם לבטח מחפשים לרכוש מדחס בורגי ועל כן חשוב שתרכשו את המוצר הטוב ביותר על מנת למקסם את הפעילות שלכם לרמה גבוהה ולתוצאות שתהיינה לא פחות ממושלמות.

כשחושבים על מדחס בורגי מחיר הוא באמת פרמטר חשוב, אך חשוב גם לשים לב לפרמטרים נוספים. כשמדובר על מדחס אוויר תעשייתי שהוא מדחס בורגי מדובר על הגרסא המוכרת יותר של מדחסים בורגיים ואלו למעשה הם עם בוכנה אך בעלי הבדל משמעותי מאד. הפעולה של המדחס הבורגי שונה מפעולה של מדחס הבוכנה.

מדחס תעשייתי הוא מוצר שחשוב להבין לגביו מספר עניינים טכניים חשובים. זהו למעשה מוצר שאוסף את האוויר, ודוחס אותו אל מיכל ייחודי וייעודי לו. המוצר מבוסס על שני מוטות בורגיים להם תבריג שמסתובבים יחד בסגנון של זכר ונקבה בתוך צילינדר. כאשר אלו מגיעים אל נקודת מפגש שמבצעת דחיסה של אוויר מבחוץ, התבריגים מובילים את האוויר לשחרור מלא אל תוך מיכל הייחודי.

 

איך מדחס אוויר בורגי פועל?

מדחס בורגי עובד באופן שונה לחלוטין ממדחס הבוכנה.

מדחס בורגי מבוסס על שני מוטות בורגיים להם תבריג עמוק. שני אלו מסתובבים יחד בצורת זכר ונקבה בתוך צילנדר ייעודי להם.

בנקודת המפגש בין שני התבריגים אפשר לראות כיצד מבוצעת דחיסה של אוויר מבחוץ, וזאת כאשר סיבוב התבריגים מוביל את האוויר אל אורך התבריג וזאת עד לשחרור האוויר אל תוך מיכל הפרדת השמן, בקצה השני של התבריגים.

למדחס הבורגי מגוון של יתרונות שחשוב לתת עליהם את הדגש, כמו גם יכולות שלא קיימים בכל מוצר ומוצר, גם בתחומו:

  • עבודה שקטה

מדחס בורגי מאופיין בעבודה חזקה ושקטה ועל כן הפעולה שלו היא איכותית, זורמת ורציפה מה שמביא לתוצאות נהדרות.

  • יכולות גבוהות ואיכותיות

מדחס בורגי מגיע ליכולות דחיסה מאד איכותיות. הוא יכול לעשות זאת באמצעות מיכל דחיסה ייעודי שגורם להתנגדות נמוכה מאד במנוע ועל כן הסיבובים מאפשרים דחיסה של אוויר בלחץ גבוה יותר מהרגיל. זהו פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון ברכישת המדחס.

  • מוצר חסכוני

נכון שכשאתם מחפשים מדחס בורגי מחיר הוא הדבר הראשון שאתם חושבים עליו אבל חשבו גם על כמה המוצר חסכוני. מדחס בורגי הוא חסכוני באנרגיה ברמה גבוהה. ההפעלה שלו היא באמצעות של מנגנון ייחודי השומר על פועלה נוחה מאד ומשנה את עוצמת הסיבוב של המנוע וזאת ביחס שמתאים ללחץ של האוויר בתוך המדחס עצמו. ככה אנחנו מאפשרים לחץ אוויר יציב וגם חיסכון מאד מרכזי באנרגיות.

  • אוויר דחוס בזמינות גבוהה

פעולת המדחס הייעודי של המוצר מאפשרת לו להגיע לתוצאות של אוויר דחוס בזמינות גבוהה ובמהירות, על כן ספק הדחיסה הוא פרמטר חשוב מאד.

 

מה השימושים של מדחס בורגי בתעשייה?

מדחס בורגי אפשר לראות במגוון של מפעלים המייצרים מוצרים שונים החל ממזון, ועד למוצרי צריכה בסיסיים. ניתן גם לראותו בתעשיית הספורט האתגרי, חוף הים ובאתרי הנופש.

מדחס בורגי מתאים לתהליך תעשייתי לו יש שני פרמטרים מרכזיים שחשוב לשים לב אליהם:

  • תהליכים שקטים

מקומות כמו מעבדות, מרפאות וגם מפעלים לייצור תרופות זקוקים לשקט של המדחס הבורגי לצורך תעשייה איכותית וברמה גבוהה. היות והמדחס עובד על תבריג חרוט מביאה לו יתרון משמעותי.

  • עמידה בעומס עבודה

הליך תעשייתי בו יש עומס עבודה מרכזי ומשמעותי חייב מדחס בורגי שיצליח לעמוד בלחץ העבודה. מדחסים בורגיים הם חזקים מאד ועל כן מתאימים לתהליכים אלו.

מדחס בורגי מחיר

אלו סוגים של מדחסים בורגיים קיימים?

קיימים שני סוגים עיקריים של מדחסים בורגיים שחשוב שתכירו:

  • מדחס בורגי נטול שמן

מדחס נטול שמן כולל בתוכו טכנולוגיה חדשנית בנושא אוויר דחוס שאפשר לראות כאשר היא משלבת שני מנועים נפרדים לעבודה, ובלחץ נמוך ולחץ גבוה. מנועים אלו כוללים מגנט מיוחד שמאפשר להם עבודה מהירה ומשתנה ומביאה לעבודה איכותית וברמה גבוהה, שקטה, רציפה וללא שום תקלות. יתרון מהותי הוא החיסכון בהוצאות התפעול.

  • מדחס בורגי מוזרק שמן

מדחס בורגי מוזרק שמן הוא מדחס מתקדם ועמיד בפני סיטואציות ייחודיות. הוא מתאים לעבודה בתעשייה מאסיבית, ומאפשר עבודה שקטה, רציפה, ללא תקלות וכמובן גם בחיסכון משמעותי בהוצאות תפעול.

מדחסים בורגיים
מדחסים בורגיים

מדחס אוויר בורגי במחיר משתלם

חשוב לנו שתקבלו את המוצר המושלם עבורכם, ובהתאמה אישית. על מנת שבאמת תוכלו להבטיח רכישה של מוצר מושלם מומלץ כן להתייעץ עם החברה הטובה ביותר בתחום, ולקבל את הליווי האישי והמקצועי מהרגע הראשון.

צוות מקצועי שיעניק לכם מענה מדויק על כל שאלה, תהייה או יעניק פתרון לכל בעיה הוא הדרך הטובה ביותר לרכוש את המוצר הטוב ביותר.

אנחנו יודעים עד כמה תקציב הוא המנוע הראשוני לכל רכישה ורכישה, ולכן חשוב שתקבלו את המוצר המשתלם לכם ביותר. כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר, חשוב לוודא שאתם מקבלים את הצעת המחיר ההוגנת ביותר עבורכם. 

 

יתרונות וחסרונות של מדחס אוויר בורגי

לכל מוצר יש יתרונות וחסרונות, ואלו קשורים בעיקר גם להתאמה האישית. כשאנחנו מדברים על מדחס בורגי ישנם לא הרבה יתרונות, וגם כמה חסרונות בודדים שחשוב להכיר.

יתרונות מדחס בורגי:

  • שקט ויציבות

מדחס בורגי נחשב למדחס שקט ויציב כי הפעולה שלו היא חד כיוונית. פעולה זו יוצרת עבודה רציפה וללא שום ויברציות ותנודות מיותרות.

  • כושר דחיסה גבוה מאד

מדחס בורגי הוא בעל כושר דחיסה גבוה בעיקר בשל העובדה שכוח המנוע מנותב לסיבוב התבריגים הנעים על ציר אנכי, לכיוון התנגדות האוויר הדחוס. התנגדות זאת נמוכה יותר ועל כן קל לדחוס אוויר בלחץ גבוה.

  • חסכוני

בגלל שהפעולה של המדחס הבורגי מבוססת על כיבוי מנוע כשיורד לחץ האוויר במדחס, הוא נחשב לחסכוני באנרגיה. כך אפשר להשיג דחיסה רצופה, לחץ אוויר עמיד ויציב וחיסכון בעלויות.

  • זמינות גבוהה באוויר דחוס

פעולת המדחס בהספק הדחיסה מאפשרת זמינות גבוהה של אוויר דחוס וברצף.

כשמדובר על חסרונות, מדובר בעיקר על התאמה אישית שאולי פחות מתאימה לכם כמפעל מבחינת הגודל של המדחס. חשוב לבחון היטב את הגודל והאנרגיות שעליכם לצרוך מהמדחס, ובכך לראות האם הוא אכן מתאים לכם.

 

תחזוקה שוטפת\חודשית\יומית של מדחס אוויר בורגי

פרמטר חשוב שאסור לדלג עליו הוא תחזוקת המדחס הבורגי. וכמובן, סוג התחזוקה שאתם נצרכים לבצע. מדחס בורגי נדרש להחלפת החלקים ולתחזוקה על ידי אנשי מקצוע בלבד וזאת בשל פעולה שחייבת להיות מדויקת ומקצועית.

אפשר לבצע התאמה של סוג המדחס בצמוד לסוג החומרים עמם אתם עובדים. היות ועוצמת הפעולה של המדחס הבורגי מושפעת באופן ישיר מהמנוע, עוצמת המנוע וגודלו הם פרמטרים חשובים. תחזוקה ראויה ומקצועית תביא לתוצאות איכותיות ולמוצר שילווה אתכם לשנים רבות.

 

כמה עולה מדחס אוויר בורגי?

רכישת מדחס בורגי היא לא רכישה שיש להקל ראש בה. מחיר המדחס נקבע לרוב על סמך כמה פרמטרים מרכזיים וביניהם עוצמת המנוע, גודל מיכל הדחיסה, איכות ההרכבה והחומרים, וכמובן מהירות הדחיסה.

משמע, רכישה של מדחס בורגי יכולה להיות גבוהה או נמוכה כאשר אנחנו עושים לרגע השוואה בין המדחסים הבוכנתיים השונים. יחד עם זאת, למדחס הבורגי יש פי כמה וכמה יתרונות בהשוואה למדחסים הבוכנתיים, כך שההשקעה היא בהחלט משתלמת.

למה מתאים מדחס אוויר בורגי?

הליכים תעשייתיים הזקוקים לאוויר נקי כמו מפעל לייצור שבבים או מפעל לייצור תרופות מצריך עבודה עם מדחס בורגי שמתאים בצורה ייחודית ליישום התעשייתי.

בחירה במדחס בורגי זה או אחר מספקת לכם עבודה איכותית וברמה גבוהה, אך אתם לא בוחרים רק את המוצר אלא גם את אנשי המקצוע שמלווים אתכם ועל כן יש לתת דגש גם לחברה שאליה אתם פונים לצורך הזמנת המוצר.

בחנו היטב ביקורות, המלצות וחוות דעת ושוחחו עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה על מנת לקבל את התמונה המלאה על החברה ועל המוצר.

חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר לצד התאמה אישית ומלאה של המוצר אליכם, ואל בית העסק שלכם.

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת, או כחלק מאחזקת שבר.

 

מדחס בורגי מחיר – שאלות ותשובות

איך נדע האם המוצר שרכשנו הוא איכותי?

רכישה של כל רכיב ושל כל מוצר מחייבת אותנו לבצע סקר שוק נרחב. בדקו מהן התכונות שאתם זקוקים להן. בדקו האם התהליך שאתם הולכי לעבור מצריך התאמה אינדיבידואלית של המוצר והכי חשוב, התייעצו עם אנשי המקצוע על כל צעד וצעד, אלו יוכלו לסייע לכם לבצע התאמה לא פחות ממושלמת.

מה ההבדל בין מדחס בורגי למדחס בוכנה?

מדחס בורגי מתאים יותר להליכים חזקים ושקטים. יש לו מגוון של יתרונות החל מעבודה יציבה ושקטה ועד לעבודה שתאפשר תוצאות מקסימליות שידאגו להישמר לשנים רבות וארוכות. מהרגע שתעבדו עם המדחס הבורגי תוכלו לראות היטב את ההבדלים בינו לבין מדחס בוכנה.

 

הקראת המאמר לבעלי מוגבלויות:

מדחס בורגי
תוכן עניינים
יבוא מדחסים בורגיים

יבוא מדחסים בורגיים הוא אחד מהגורמים החשובים בתעשייה המשלבים מרכיב אינטגרלי ביישומים תעשייתיים שונים. ההחלטה מצריכה שיקול דעת מדוקדק של מספר גורמים על מנת

קרא עוד »